Szépségtapasz

2011.12.13. 11:46

Szép frizura saját kézzel?

Címkék: tipp haj frizura hajas lászló hajvasaló imetec

 

Ez az a dolog, amiben soha nem hittem: ha jól akartam kinézni, mindig fel kellett keresnem a fodrászomat. Az utóbbi időben egyre inkább foglalkoztatott a téma, mivel észrevettem, hogy a frizurámnak sokkal nagyobb jelentősége van, mint amennyit ennek korábban tulajdonítottam. Hullámos, öntörvényű hajam van, ami természetes formájában mindig egy kicsit kócos, ami egy idő (értsd: kor) után legfeljebb a strandon áll jól. Gondolatban tehát kerestem már a megoldást, ezért ragadt meg a fejemben a televízióban gyakran sugárzott Imetec reklám, ahol Hajas László rendkívül bizalom gerjesztően, minden nő szemébe nézve elmondja, hogy ez az. Bár soha nem vásárolok reklámok hatására semmit, azért a fodrászomat megkérdeztem, szerinte jó ötlet-e beszereznem egy hajvasalót – ő kifejezte aggodalmát, hogy „szét fogom vasalni” a hajam, aztán futok sírva vágatni… Most örültem a lehetőségnek, hogy elmehetek egy „tanfolyamra” a Hajas szalonba, és kipróbálhatom, tudok-e bánni ezzel az eszközzel valójában.

 

Miután lehetőséget kaptam arra, hogy saját kezűleg süssek loknikat Ourfashion Bianka szőke hajába, első kérdésem a haj állagának megóvására vonatkozott. Megtudtam (és velem együtt minden jelenlévő), hogy valóban vannak veszélyei a gyakori használatnak, de ez nem nagyobb, mint amennyi kárt a magas sarkú cipő okoz a lábnak, ráadásul speciális készítmények használatával elkerülhető. Göndör fürtökre nem vágyom, de azóta gazdagabb lettem egy hajvasalóval, ami nemcsak kisimítja,hanem valamelyest meg is emeli a hajat, és valóban egyszerűen használható. Most a hallottak és a dobozban található frizurakészítési útmutató segítségével gyakorolok a karácsonyi ünnepekre, és sokat gondolok anyukámra, akit gyerekkoromban csodáltam, később kinevettem azért, hogy minden nap nagy műgonddal megcsinálta a frizuráját: most sokat adnék ezért a rutinért, de remélem, gyorsan belejövök.

Akkor veszek egy göndörítőt is!

 

Bianka előtte:

 


és utána:

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegtapasz.blog.hu/api/trackback/id/tr743460007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2011.12.13. 20:34:39

Hálistennek nem kell hajsütéssel vesződnöm, de még a hajszárítást is kerülöm, mert sajnos észrevehetően roncsolja a hajat, hiába fújtam szinte hideg levegővel, stb stb. Azóta csepp irigység nélkül tudom végignézni a hajsütővas-reklámokat :)

Beau D.N. · http://beau.hu 2011.12.14. 01:23:21

"valóban vannak veszélyei a gyakori használatnak, de ez nem nagyobb, mint amennyi kárt a magas sarkú cipő okoz a lábnak"

..au, ezt olvasni is fájt..
süti beállítások módosítása