Szépségtapasz

2012.02.14. 18:45

Mitől lesz stílusos egy nő?

Címkék: divat swarovski zséda

 
 
Zsédenyi Adriennt, azaz Zsédát a popzene kedvelői ismerik a legjobban, de mint jelenségre, azok is odafigyelnek rá, akik más zenei stílust szeretnek. Én, mint a Cotton Club Singers énekesnőjét ismertem meg a ’90-es években. Szerettem a formációt, és mikor Zséda szólókarrierbe kezdett, féltem, hogy belemosódik, majd elveszik a csinos, fiatal pofikák gyűjtőtégelyében.
 
 
Az elmúlt évtizedben ékesen bebizonyította, hogy aggodalmam alaptalan volt: Magyarországon egyedülálló módon építette fel „magát” – a karrierjét és személyes imázsát. Zenei munkásságát nem követem napra készen, ennek ellenére mindig tudok róla: ez pedig a jól felépített személyes márka elsődleges ismérve.
 
 
Most a könyvesboltban járva botlottam bele egy Zséda kalendáriumba, mely egy egész éves divat- és életmódkalauz is egyben. Az ilyen ötletekre szoktam mondani elbizakodott pillanataimban, hogy olyan, mintha én találtam volna ki… Ezt követően kicsit utánanéztem, mi van vele éppen: köszöni, jól van. Új lemezét népszerűsíti, és jobban néz ki, mint valaha. Bár utálom azt a jól bevált női magazinos fordulatot, mellyel a szerkesztők magukat vigasztalják: „jobban néz ki, mint húsz évesen” – hát kirobbanóan jól néz ki, és tényleg felveszi a versenyt húszéves önmagával. Ezt annak köszönheti elsősorban, hogy nem akar úgy kinézni. Ebben nagy szerepe van Eli Van Poyer stylistnak is, aki folyamatosan segíti a megfelelő márkák kiválasztásában, melyek jól illeszkednek Zséda saját stílusához.Az új klip stylingja különösen tetszik, és kiválasztottam egy képet a kalendáriumból is, amit követendő példának tartok.
 
 
 
 
És íme, a Swarovski kiegészítők, melyek különlegessé teszik az egyébként nagyon jól szabott zakót:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Aki szeretne nyerni egy Zséda kalendáriumot, jelölje be magát a Facebook oldalunkra feltöltött képen!
 
 
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegtapasz.blog.hu/api/trackback/id/tr234105151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása